Apple wrzucił na swój kanał YouTube kilka nowych reklam iPhone’a, podkreślając szereg funkcji, takich jak identyfikator twarzy Face ID oraz Animoji.
38-sekundowy spot „Animoji Yourself” pokazuje „Animoji Karaoke”, fenomen, który rozpoczął się wkrótce po tym jak iPhone X trafił do sprzedaży. W przypadku Animoji Karaoke, chodzi o to, aby użyć Animoji do synchronizacji ust z popularnymi piosenkami, dzięki czemu wygląda to tak, że Animoji śpiewają.
https://www.youtube.com/watch?v=Kkq8a6AV3HM
Reklama Apple zawiera kilka postaci Animoji śpiewających piosenkę „All Night” autorstwa Big Boi. Filmy Animoji Karaoke były szeroko udostępniane na Twitterze, reddit i innych portalach społecznościowych, choć zainteresowanie tą funkcją nieco spadło kilka tygodni po premierze iPhone’a X.
Wraz z reklamą Animoji pojawiają się trzy nowe filmy poświęcone Face ID. Pierwsza z nich to przegląd funkcji Face ID wyjaśniający, że odblokowuje on iPhone’a X po wyglądzie.
https://www.youtube.com/watch?v=Hn89qD03Tzc
Pozostałe dwie reklamy, trwające zaledwie po 15 sekund, koncentrują się na określonych funkcjach Face ID, w tym na zdolności do działania w ciemności i dostosowywaniu się do zmian w cechach twarzy, takich jak makijaż i okulary.
https://www.youtube.com/watch?v=TC9u8hXjpW4
https://www.youtube.com/watch?v=Xxv2gMAGtUc
Apple udostępnił kilka filmów z iPhone’em X, kiedy został on po raz pierwszy zaprezentowany we wrześniu, ale są to pierwsze filmy z iPhone’em X, które zostały wydane od tego czasu, poza samouczkiem wideo przedstawiającym użytkownikom różne jego funkcje oraz sposób jak z nich korzystać. .
Apple użyje tych reklam do pokazania funkcji iPhone’a X w telewizji, w internecie i na portalach społecznościowych takich jak Instagram.