Podczas dzisiejszej nocy wręczenia corocznych nagród Emmy, Apple zadebiutował nową reklamą swojej usługi Apple Music. W reklamie wystąpiły aktorki Taraji P. Henson i Kerry Washington, które spotykają się i korzystają wspólnie z Apple Music z wokalistką Mary J. Blige. Reklama skupia się na listach odtwarzania w Apple Music.
W reklamie, wyreżyserowanej przez Ave Duvernay, Washington, Blige i Henson spotykają się w domu i wspominają nagrania z taśm magnetofonowych. Blige przerywa te dyskusje, aby poinformować resztę o listach odtwarzania Apple Music, które można porównać właśnie do takich miksów.
Playlists, the new mixtapes. Go ahead ladies! @maryjblige @kerrywashington @TherealTaraji https://t.co/cctGZAhwuP https://t.co/VTnkmeEr4E
— Apple Music (@AppleMusic) September 21, 2015
Na początku sierpnia, Apple rozpoczął ogólnoświatową kampanię reklamową m.in. na billboardach i plakatach. Krótko po tym, zadebiutował trzema reklamami skoncentrowanymi na wybranych artystach, podkreślając tym samym jak Apple Music wprowadza ludzi do nowych artystów i muzyki. Dodatkowo, Apple zaprezentował swoje reklamy podczas wręczenia nagród MTV Video Music Awards.