piątek, 22 listopada

Firma Apple potwierdziła, że klienci aktywujący nowe iPhone’y mogą napotkać problem polegający na tym, że aktywacja urządzenia podczas początkowej konfiguracji nie przechodzi przez Wi-Fi. Firma pracuje nad przyczyną problemu.

W wewnętrznej notatce Apple informuje, że „istnieje znany problem z iOS 16, który może wpływać na aktywacje urządzeń w otwartych sieciach Wi-Fi”. Aby rozwiązać ten problem, Apple doradza, aby użytkownicy wybrali opcję „Połącz z komputerem Mac lub komputerem PC z iTunes” w początkowym procesie wprowadzania systemu iOS, gdy pojawi się monit o połączenie z siecią Wi-Fi, a następnie wrócić do poprzedniego ekranu i spróbować ponownie połączyć się przez Wi-Fi Fi, dopóki aktywacja nie przebiegnie pomyślnie.

Firma Apple zauważa w notatce, że nie ma aktualnych oficjalnych poprawek i że personel pomocy technicznej „nie powinien tworzyć reklamacji dla tego problemu”. Niestety informacja o tym błędzie pojawiła się zbyt późno, a klienci na całym świecie zaczynają otrzymywać zamówione w przedsprzedaży iPhone’y 14, iPhone’y 14 Pro i iPhone’y 14 Pro Max.

Dla nowych użytkowników iPhone’a 14 dostępna jest aktualizacja iOS 16.0.1, która rozwiązuje problem z aktywacją i migracją podczas instalacji. Jeśli macie problemy z aktywacją iPhone’a 14 po wyjęciu z pudełka, może być konieczne zainstalowanie systemu iOS 16.0.1 przez komputer Mac lub PC, aby naprawić błąd i w pełni aktywować nowego iPhone’a.

W dokumencie wsparcia Apple informuje nowych klientów iPhone’a 14 i iPhone’a 14 Pro, że „iMessage i FaceTime mogą nie ukończyć aktywacji”, dopóki nie zaktualizują swoich nowych iPhone’ów do wersji iOS 16.0.1.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

1 Komentarz
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
2 lat temu

Bwahahahahahahaha

wpDiscuz
1
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version