Apple opublikował nowy dokument pomocy technicznej, opisujący kroki rozwiązywania problemów dla użytkowników mających problemy z nieoczekiwanymi wyłączeniami podstawowego modelu 13-calowego MacBooka Pro z 2019 roku z dwoma portami Thunderbolt 3, który został wypuszczony w lipcu.
Kroki rozwiązania problemu według Apple obejmują upewnienie się, że poziom naładowania baterii MacBooka Pro spadł poniżej 90 procent, podłączenie go do ładowarki, zamknięcie wszystkich otwartych aplikacji oraz pozostawienie go w trybie uśpienia i ładowanie przez co najmniej osiem godzin.
Po obciążeniu „MacBooka Pro” przez co najmniej osiem godzin użytkownicy powinni upewnić się, że korzystają z najnowszej wersji systemu macOS, a jeśli problem z zamykaniem utrzymuje się po wykonaniu tych kroków, użytkownicy powinni skontaktować się z serwisem Apple.
Na oficjalnym forum wsparcia Apple znajduje się dość długi wątek, w którym użytkownicy doświadczający problemu zebrali się, aby spróbować zdiagnozować i rozwiązać problemy ze swoimi komputerami. Wygląda na to, że Apple przyjrzał się sprawie i próbuje znaleźć rozwiązanie dla tych przypadków.