Z okazji Światowego Dnia walki z AIDS firma Apple zaznaczyła swoją długoletnią współpracę z firmą (RED), która od 2006 roku zebrała ponad ćwierć miliarda dolarów i promuje szereg produktów (PRODUCT) RED.
Wśród produktów PRODUCT(RED) znajdują się Apple Watch Series 9, iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 13 i iPhone SE oraz akcesoria, w tym silikonowe etui z MagSafe dla całej linii iPhone 14 i iPhone 13. Część dochodów z każdego zakupu (PRODUCT)RED trafia do Globalnego Funduszu na rzecz walki z AIDS i COVID-19.
W tym roku Apple przekazuje także cały dochód z zakupów dokonanych w trzech grach, które dołączyły do Apple i (RED) — MONOPOLY GO!, Gardenscapes i EA Sports FC Mobile — na rzecz Global Fund, w tym zabawnych awatarów, tarcz i gwiazd piłki nożnej.
Dodatkowo Apple informuje, że do 8 grudnia przekaże 1 dolara za każdy zakup dokonany za pomocą Apple Pay na stronie apple.pl, za pośrednictwem aplikacji Apple Store lub w sklepach stacjonarnych Apple.
Aby zwiększyć świadomość Światowego Dnia AIDS i nieustannych wysiłków na rzecz wyeliminowania wirusa HIV i AIDS, setki punktów sprzedaży detalicznej Apple Store świętują ten dzień zmienionymi witrynami i ekspozycjami produktów. Firma wskazuje także sposoby, w jakie klienci mogą zdobywać wiedzę o AIDS w App Store, książkach Apple, Apple Music i aplikacji Apple TV.