Apple wypuścił nową reklamę telewizyjną w swojej kampanii „Jesteś potężniejszy niż myślisz”, tym razem o nazwie „Marzenia”. Piosenką przewodnią reklamy jest utwór „When I Grow Up” Jennifer O’Connor.
Jest to czwarta z serii reklam i kolejna po „Powerful„, „Strength„, and „Parenthood„ skupiająca się czysto na różnych aplikacjach na iPhone’a, aplikacjach treningowych i aplikacjach dla rodziców.
https://www.youtube.com/watch?v=PQBTd4xF6tU
Podobnie jak w przypadku innych reklam, „Dreams” pokazuje iPhone’a używanego w różnych sytuacjach życia codziennego, rozszerzonego o aplikacje z App Store. Aplikacje i akcesoria biorące w miejscu obejmują:
– wiatromierz Vaavud, który podłącza się do gniazda słuchawkowego iPhone (recenzowaliśmy go już na naszej stronie)
– Response Deck, aplikacja dla strażaków i ratowników pierwszej pomocy
– iTranslate Voice, aplikacja tłumacząca niemal w czasie rzeczywistym
– Veterinary AliveECG, przenośny monitor pracy serca dla zwierząt
– ForeFlight Mobile, mapowanie lotnictwa cywilnego i aplikacja pogodowa dla pilotów
– SAM-1 akcesorium do pomiaru pH wody oraz innych danych
„Dreams” debiutuje nieco ponad miesiąc po poprzedniej reklamie „Parenthood” wydanej pod koniec czerwca.