Po wprowadzeniu kilku istotnych zmian w sekcjach akcesoriów firm trzecich w swoich sklepach detalicznych, Apple uruchomił nową sekcję w swoim sklepie internetowym nazwaną „Ochrona jak trzeba. Sprawdzona do końca.”
Nowa strona wyświetlana jest obok akcesoriów i etui firm trzecich dla iPhone’a i iPada oraz określa procedury testowania akcesoriów przed nadaniem przez Apple certyfikatu Made for iPhone/iPad (MIF). Zaprojektowana, aby zapewnić klientów o jakości akcesoriów innych producentów dostępnych od Apple, strona prezentuje kilka parametrów badań, jakie muszą spełniać etui, w tym dizajn, aparat, czujniki, akustyka oraz sieci komórkowe i bezprzewodowe.
Każde etui musi dokładnie pasować do iPhone’a lub iPada, pozostawiając wszystkie porty i funkcje dostępne. Aparat i lampa błyskowa muszą być odsłonięte, etui nie mogą kolidować z FaceTime, połączenia telefoniczne czy dźwięk audio oraz czujniki oświetlenia i Touch ID musi działać tak samo w etui jak i bez niego. Testowana jest również moc sieci komórkowej, Wi-Fi, a także łączności NFC w każdym etui, który chciałaby spełnić standardy Apple co do jakości sygnału.
Procedura Apple dotycząca testów przed nadaniem certyfikatu MFi trwa dość długo aby upewnić się, że akcesoria są zgodne z programem. Uruchomienie nowej podstrony po raz pierwszy pokazuje publicznie na jakie elementy Apple zwraca uwagę w swoich testach.