Apple usuwa z kanału YouTube oraz ze strony Apple.com kontrowersyjne reklamy telewizyjne Maców prezentujące usługę „Apple Genius”. Reklamy były źle przyjęte, a niektórzy krytycy zadawali sobie pytanie, czy to dobry pomysł, aby potencjalni klienci sprzętu Apple wyglądali na takich nierozgarniętych. Inna grupa uważała, że reklamy są bardzo dobre i pokazują, że nawet nietechnicznym użytkownikom Maca oferuje się opcje pomocy technicznej.
Apple wstrzymał wyświetlanie reklam w telewizji zaraz po ich zaprezentowaniu w czasie ceremonii otwarcia igrzysk olimpijskich, choć agencja reklamowa Apple twierdziła, że „były przeznaczone tylko na jednorazową prezentację”. Pozostawały one jednak w witrynie YouTube i Apple jeszcze kilka tygodni, by w ostatnich dniach zostać całkowicie usunięte.
Firma Apple ma tendencję do usuwania starszych reklam ze swojej strony internetowej i YouTube po jakimś czasie, ale zdarzają się też i takie, które są tam nadal wyświetlane od listopada 2010 roku.
[contentblock id=1 img=adsense.png]