Wczoraj pisaliśmy o pierwszych problemach Apple związanych z programem Up-to-Date umożliwiającym nowym nabywcom Maca otrzymać darmową aktualizację do OS X Mountain Lion. Użytkownicy otrzymywali kody do pobrania darmowej aplikacji, które okazywały się jako nieważne. Przedstawiciele obsługi klienta doradzają użytkownikom, że Apple jest świadomy problemu i będzie automatycznie wydawał kody zastępcze, ale proces może potrwać do trzech dni.
Chociaż wiele z tych kodów zamiennych już jest wysyłanych, użytkownicy dzisiaj zaczęły donosić, że Apple błędnie wysyła kodów do OS X Server, składnika Mountain Liona, zamiast samego Mountain Liona.
„Właśnie dostałem dziś mój drugi kod i byłem w stanie go zrealizować. Jedynym problemem jest to, kiedy go wpisałem wyskoczył błąd OS X Server, którego nie można pobrać ponieważ wymaga do uruchomienia OS X 10.8. Wydaje mi się, że przysłali mi kod do zakupu wersji Server zamiast Mountain Lion. Pdf z kodem wyraźnie mówi, że jest to kod do Mountain Lion …
Moja zakładka zakupów pokazuje tylko OS X Server – bez Mountain Lion …”
Co najmniej kilkunastu użytkowników zgłosiło ten sam problem, więc przypuszczalnie dotknie on znacznie większej liczby użytkowników do których kody dopiero dotrą.
OS X Server jest również dostępny za pośrednictwem programu Up-to-Date, ale ograniczony jest do użytkowników, którzy zakupili serwerowe modele Mac Pro i Mac mini.
a ile się czeka na kod? Wysłałem form zaraz po ukazaniu się systemu i myślałem, że to idzie z automatu.
niestety, regulaminowe 24h już dawno minęły, a po kodzie dla mnie ani widu ani słychu.