piątek, 22 listopada

Apple opublikował dziś na swoim kanale YouTube zabawny film, który w humorystyczny sposób przedstawia wiele zastosowań urządzeń Apple, w tym opracowane przez firmę urządzenie do przetwarzania przestrzennego Apple Vision Pro.

Film zatytułowany „OOO (Out of Office)” opowiada 10-minutową historię zespołu projektantów „The Underdogs”, którzy udają się do Tajlandii w ostatniej próbie spełnienia życzeń klienta. Aby to zrobić, muszą znaleźć nową fabrykę opakowań, rozwiązać problemy z projektem w ostatniej chwili, stworzyć prototypy, pokonać bariery językowe i wiele więcej.

Apple już wcześniej publikował dłuższe reklamy przedstawiające zespół projektowy „The Underdogs” walczących z czasem, aby spełnić potrzeby klienta. Jednak po raz pierwszy w materiale widzimy, jak jedna z postaci wykorzystuje gogle Apple Vision Pro do wielozadaniowej pracy z wieloma otwartymi oknami w przestrzeni wirtualnej.

Film jest kontynuacją podobnych serii „Apple at Work” opublikowanych przez Apple w 2019, 2020 i 2023 roku z udziałem tych samych aktorów. Wideo promuje również inne produkty, aplikacje i funkcje, takie jak Poczta Głosowa na żywo, Tłumacz, AirDrop, NameDrop, Apple Wallet, Tryb czuwania, Animoji, FaceTime, Dzwonki, AR, Skanowanie obiektów, Mac Virtual Display i wiele innych.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wpDiscuz
0
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version