Oficjalna aplikacja Apple Support dla systemu iOS rozszerzyła zasięg o 20 nowych krajów i regionów. Nas oczywiście najbardziej cieszy fakt, że trafiła do polskiego App Store i jest dostępna w polskim języku.
Bezpłatna aplikacja zapewnia wsparcie techniczne dla komputerów Mac, iOS i innych urządzeń Apple. Zapewnia również możliwość dzwonienia, czatowania lub wysyłania e-maili do przedstawiciela działu wsparcia Apple.
Aplikacja Apple Support zadebiutowała w listopadzie 2016 roku ułatwiając użytkownikom systemu iOS uzyskanie pomocy dotyczącej problemów z ich urządzeniami.
Po zalogowaniu się przy użyciu identyfikatora Apple ID aplikacja pokazuje wszystkie urządzenia podłączone do danego konta Apple i szeroki zakres tematów pomocy dla każdego z nich. Jeśli nie możesz rozwiązać problemu, korzystając z przewodników firmy Apple, możesz skontaktować się z przedstawicielem pomocy technicznej poprzez zaplanowanie rozmowy, bądź umówienie się na wizytę do serwisu.
W aplikacji dostępna jest również przydatna sekcja Odkrywaj, w której można znaleźć szybkie porady i wskazówki dotyczące np. korzystania z aplikacji Pliki czy korzystania z funkcji Face ID.
Dzięki najnowszej aktualizacji, aplikacja Apple Support jest dostępna w 20 nowych krajach, a obecnie dostępna pomoc językowa obejmuje język czeski, duński, fiński, węgierski, indonezyjski, norweski, portugalski, rosyjski i oczywiście polski.
Aplikację możecie pobrać tutaj.