środa, 12 lutego

Zaledwie kilka minut po zakończeniu Super Bowl LIX, Apple opublikował krótki materiał wideo promujący swoją usługę MLS Season Pass. Spot reklamowy, w którym pojawia się Lionel Messi, podkreśla zbliżający się start nowego sezonu Major League Soccer.

„Kiedy football się kończy, fútbol się zaczyna” – tym hasłem Apple zachęca fanów sportu do przejścia z NFL na piłkę nożną. Nowy sezon MLS startuje w sobotę, 22 lutego, a Apple wykorzystuje koniec rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego, aby skupić uwagę widzów na futbolu w jego międzynarodowej odmianie.

MLS Season Pass kosztuje w Polsce 59,99 złotych miesięcznie lub 349 złotych za cały sezon i zapewnia dostęp do wszystkich meczów sezonu zasadniczego oraz fazy play-off. Usługa jest dostępna w aplikacji Apple TV na urządzeniach Apple, większości telewizorów smart, konsolach do gier oraz na stronie tv.apple.com.

Rok 2025 to trzeci rok obowiązywania 10-letniego partnerstwa między Apple a Major League Soccer. W ramach rozszerzenia swojej oferty sportowej, Apple wprowadza również nowy program Sunday Night Soccer. Subskrybenci Apple TV+ będą mogli oglądać wybrane mecze MLS w każdą niedzielę wieczorem – bez dodatkowych opłat. To kolejny element sportowego portfolio Apple, które obejmuje już Friday Night Baseball dla fanów MLB.

Pierwszy mecz Sunday Night Soccer odbędzie się w niedzielę, 24 lutego o godzinie 1:00 w nocy czasu polskiego, a naprzeciw siebie staną debiutujący w MLS San Diego FC oraz aktualni mistrzowie LA Galaxy.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx