Apple zaprezentował nową reklamę zatytułowaną „The Relay” (pol.: „Sztafeta”), która koncentruje się na dostępności sportu dla osób niepełnosprawnych. Kampania promuje ideę inkluzywności i uniwersalności rywalizacji sportowej, niezależnie od sprawności fizycznej. Hasłem przewodnim kampanii jest „zaprojektowane dla każdego ciała.”
Film reklamowy, opublikowany przed Igrzyskami Paraolimpijskimi w Paryżu w 2024 roku, przedstawia treningi i starty niepełnosprawnych sportowców z różnych dyscyplin, wspieranych przez urządzenia Apple. Apple podkreśla w ten sposób, że ich produkty są zaprojektowane z myślą o każdym użytkowniku.
Aplikacje i funkcje na urządzeniach Apple, takie jak aplikacja Trening na Apple Watch, monitorowanie snu, czy funkcje stawiania celów treningowych, pomagają wszystkim sportowcom trenować i osiągać najlepsze wyniki. Dodatkowo,możliwość rejestrowania i analizowania swoich wyników na iPadzie i Macu pozwala na jeszcze lepszą kontrolę postępów.
Apple oferuje również szereg innowacyjnych funkcji ułatwień dostępu, takich jak VoiceOver na iPhone’a dla osób z problemami wzroku, czy AssistiveTouch (który pomaga osobom z ograniczeniami w zakresie kończyn górnych obsługiwać Apple Watch jedną ręką). Dzięki tego typu funkcjom, sportowcy z niepełnosprawnościami mogą rywalizować na równych zasadach.
Więcej informacji na temat dostępności urządzeń Apple można znaleźć na stronie internetowej firmy.