Apple coraz mocniej rozwija swoją sieć sprzedaży detalicznej, a firma stale poszukuje dobrych pomysłów na nowe lokalizacje swoich sklepów. Firma z Cupertino prowadzi obecnie rozmowy z Grupą Westfield o możliwość otwarcia Apple Store w nowym centrum handlowo-biznesowym World Trade Center. Nie jest to wielką niespodzianką, gdyż Apple miał taki zamiar już od 2011 roku.
Westfield powiedział, że podpisał już umowę dzierżawy z Victoria 's Secret – i mówi się, że już niedługo podpisze kolejne z kilkudziesięcioma sprzedawcami, w tym z Apple, J. Lindberg, Tory Burch, Theory, Michael Kors, Swatch i Abercrombie & Fitch jak również innymi ekskluzywnymi międzynarodowymi markami.
Apple ma już szereg sklepów detalicznych w Nowym Jorku, w tym Fifth Avenue, Grand Central, SoHo, Upper West Side i West 14th Street. Firma od dawna podobno poszukuje miejsca dla nowego sklepu w Williamsburg dzielnicy Brooklynu.