piątek, 22 listopada

Urządzenia i usługi Apple są nadal najpopularniejszymi opcjami wśród nastolatków w Stanach Zjednoczonych wynika z najnowszych danych udostępnionych przez firmę inwestycyjną Piper Sandler w swoim co półrocznym badaniu nastolatków.

Zgodnie z danymi, 87 procent ankietowanych nastolatków posiada iPhone’a, a 88 procent nastolatków oczekuje, że iPhone będzie ich kolejnym telefonem. W ciągu ostatnich 10 lat liczba posiadaczy iPhone’a wśród nastolatków wzrosła ponad dwukrotnie. Na przykład w 2012 roku tylko 40 procent nastolatków w USA posiadało iPhone’a.

Piper Sandler sugeruje, że popularność iPhone’a wśród nastolatków dobrze wróży punktom serwisowym Apple, a także dalszym aktualizacjom cyklu produktów.

Uważamy, że zwiększona penetracja i intencja są ważne, biorąc pod uwagę dojrzały rynek smartfonów premium. Dodatkowo te trendy są zachęcające, ponieważ firma wciąż wprowadza nowe iPhone’y, które mogą zapewnić znaczące odświeżenie cyklu produktowego. Uważamy, że te pozytywne trendy mogą być również katalizatorem dalszego rozwoju usług, ponieważ baza instalacyjna sprzętu Apple stale rośnie.

Apple Watch jest mniej popularny wśród tej grupy użytkowników, ponieważ zaledwie 31 procent nastolatków posiada to urządzenie Apple. Nie mniej Apple Watch jest zdecydowanie najpopularniejszym inteligentnym zegarkiem wśród nastolatków. 36,8 procent nastolatków zgłosiło posiadanie inteligentnego zegarka, więc tylko 5,8 procent posiada inteligentny zegarek, który nie jest Apple Watch.

Piper Sandler prowadzi ankiety wśród nastolatków od ponad dekady. W najnowszym wydaniu ankiety przebadano 14 500 nastolatków w średnim wieku 15,8 lat w 47 stanach.

Jestem bardzo ciekawy jak tego typu statystyki wyszłyby w Polsce? Jak u nas rozkładają się te proporcje?

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wpDiscuz
0
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version